6 september 2012

Wanties

Marc by Marc Jacobs väska, dör va jag vill ha just den på bilden. Uggs. Ny vinter jacka, hmm vilken ska man köpa? En mysig tröja för vintern och hösten. Ett fint nagellack. Ett nytt par vita jeans eftersom mina vita från Dr Denim har gått sönder (hm, bra kvalité). Btw, har köpt ett par svarta Dr Denim och jag kan inte använda dom för att mina ben, trosor och händer och ah hela jag blir helt svart när jag använder dom, dom färgar av sig som fan även fast jag har tvättat dom!!

4 kommentarer:

Alicia sa...

Fin blogg! Har en sån väska, helt underbar är den! Kolla gärna in min nystartade blogg: www.aliciafranzen.blogg.se

Anonym sa...

Det blev jätte bra när du har en bakgrund på bloggen! Det blev liksom mysigare typ, haha! Grym blogg tjejen!!

Anonym sa...

Vad kommer den gråa tröjan ifrån? Jätte fin blogg! :)

Anonym sa...

vart köpter du vita dr.denim brallor? snälla svara!:D