14 oktober 2012

Better than your best dreams

 Hejsan världens bästa läsare! (Föresten, tack till dig dom skrev en super söt kommentar till mig när jag var i Budapest, du vet nog vem du är! PUSS!) Nu har jag precis duschat och sitter i sängen och lyssnar på musik. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har vart ute och sprungit i någon timme och ah kollat på O.C haha! Nu ska jag fixa mig för att jag ska hem till Amanda och äta middag. Men åh jag vill inteeeeeee, sista gången jag kommer träffa min ängel innan hon åker.. Hon ska nämligen åka och segla i sex veckor, hatar hennes skola.. Har aldrig vart utan henne så länge, det är jobbigt nog att bara kunna träffa henne på helgerna.. Aja, hon kommer ha det grymt och jag får helt enkelt hålla ut! Men vi hörs senare eller imorgon. 
PUSS

Inga kommentarer: