7 augusti 2012

Magic Mike

Heej mina fina läsare!
Hade en toppen dag med min syster Evira idag i stan, vi kollade på bio och sen drog vi donken efter det och satte oss nere vid kanalen. Vi såg Magic Mike, förhandsvisningen, och ja visst alla killar hade jävligt snygga kroppar och var jätte snygga men filmen var ganska dålig tyvärr.. Hade sämst handling och det kändes bara som om att man var där för att se deras musker haha. Plus att min baby Alex Pettyfer inte var så snygg som  jag trodde att han skulle vara..  Men Channing Tatum var lika snygg som alltid, haha! Tur att jag inte behövde betala haha, dock hade jag nog betalat för att se den ändå för jag gillar snygga killar med muskler hahaha. Nu ska jag kolla på KUWTK som vanligt och sen sooova. Puss på er!
Kolla in min systers blogg HÄR

Inga kommentarer: