27 augusti 2012

White & pink

Skjorta - H&M | Jeans - DR Denim | Boots - Primeboots 

Heej! Hur är det med er? Jag kom hem från skolan för ett tag sen, slutade runt halv ett idag vilket var skönt. Börjar lära känna alla bättre och bättre och trivs verkligen på min skola! Det var en som ringde idag från gymnasieantagningen och sa att det fanns en plats till mig på Jensen Samhäll om jag ville (mitt förstahandsval). Och jag hade en timma på mig att bestämma, jag valde att stanna på den skolan jag går på nu! Mina goa klasskompisar övertygade mig att stanna, jag tror iallafall att jag valde rätt! Hade känts jätte konstigt att bara lämna dom. Anyways.. Nu ska jag städa mitt rum och sen ta det lugnt, inga läxor idag!!
Håll utkik efter lite mer inlägg senare, puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

OJ va fin du är!!!